Viimane töönädal ja koju saabumine.

Viimasel tööpäeval oli vaja teha palju suupisteid, kõik muu läks samamoodi edasi. Töötasime sellel nädalal ainult kolmapäevani, kuna Mr Will arvas, et oma viimase päeva Saksamaal võiksime kuskil rannas veeta ja oma asju pakkida, et reedeks saaks end välja puhata. Tööjuurest saime kingituseks 5 osalise Jaapani käsitöö nugade komplekti. Jätsime viimasel päeval töökaaste ja köögiga hüvasti, tegelikult oli päris kurb sealt lahkuda.



                                                                     Pilt kolleegidega
Sander, Mr Will ja mina.



Reis kodumaale algas meil kell 15.00. Selleks ajaks tuli meile taksobuss järgi ja sõitsime Plönist Hamburgi. Hamburgis olime kuskil 16.20, seal tegime ära ka Check in-i, minuga muidugi ei tahtnud automaat koostööd teha, pidin ainukesena tegema selle teeninduslauas. Pagas oli mul ka ülekaalus, lubatud oli 23 kg aga minul oli 25 kg pagasi kaal. Olin siis endaarust kaval ja viskasin ära kaks deodoranti ja võtsin välja ka kaks sidrunit , peale seda oli pagasi kaal 24 kg, sellega lubati lennukile, aga sellel ajal, kui teenindaja minu kohvrile kleepsu peale pani asetasin ma need kaks sidrunit kotti tagasi ja panin koti kinni :) Frankfurti jõudsime õigeaegselt aga lennuga Frankfurdist Tallinna oli probleeme, sest see hilines kaks tundi. Meid suunati vahepeal ka teise väravasse ja sealt viidi meid edasi bussiga õue, saime lennukile minna nagu tähtsab ministrid, ronisime ise trepist lennukile. Tallinnasse jõudsime umbes öösel kell kaks , seal ootas meid juba kooli poolt organiseeritud trantsport, mis viid meid koju. Mina jõudsin koju umbes kell 4 öösel.

             











Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Esimesed päevad praktikal Saksamaal

Esimene nädalavahetus.

Reisi algus ja kohalejõudmine.