Pole juba pikka aega saanud mahti kirjutada. Aeg lendab siin tõesti väga kiiresti. Üritan siis seekord kirjutada natukene pikemalt oma tegevusest siin Saksamaal nii tööl kui ka vabal ajal.


Tööpäevad lähevad siin aina kiiremini, nüüd juba enam vähem tean ka, mida teha vaja on ja suudan juba mingil määral oma tööd planeerida ja suudan vaadata juba köögis sellise pilguga ringi, mida juurde on vaja teha. Paar korda olen maininud ka, mida oleks juurde vaja tellida. Olen teinud palju puuviljavaagnaid, aga selle juures on see hea, et saab kasutada vaba loomingut, muidugi jälgin seda, et vanemad puuviljad kasutan ennem ära. Palju on ka rutiinset tööd aga siin see mind ei häiri. Näiteks peaaegu igal hommikul peab tükeldama tomateid ja serveerima samu salati komponente kaussidesse. Aga see on hea märk, sest minu tööga seal arvestatakse meil oleks seal nagu tööjaotus. Enam ei pea koguaeg küsima, mida teha vaid saan ise aru, mida teha vaja on. Vahepeal sain ka valmistada palju erinevaid võileibu, ühel nädalal 2500 võileiba ja teisel nädalal valmistasime 5800 võileiba. esmakordselt elus sain valmistada võileiba, kus peakomponentideks on või ja searasv- see nägi päris jube välja ja veel, kui mu fantaasia tööle hakkas, kuidas ma seda sööma peaksin hakkas sees keerama :).

Vaba aja kohta pole ka kirjutanud kaks nädalat, üritan nüüd selle vea parandada.

Üldiselt peale tööd, kui jaksu oli käisin jalutamas, mõnipäev ei jaksanud üldse midagi teha.
Laupäeval 20. mail käisin töökaaslase juures Preetzis, sõitsime kanuuga rohkem, kui kolm tundi, kahjuks pilte sellest sõidust ei teinud, sest telefoni kanuusse kaasa võtmine ei ole just kõige mõistlikum mõte. Sõitsime seal järvel ja põikasime sisse ka ühte jõkke. Teekond oli väga ilus ja huvitava loodusega. Tuul oli sellel päeval väga tugev, see takistas kanuusõitu aga oligi huvitavam. Peale kanuusõitu käisime ühes suuremas linnas Kielis, kust ostsin endale uue seljakoti, kuna vana oli juba väga väsinud olekuga ja ootas juba ammu pensionile minekut.

Pühapäeval käisin ka Preetzis aga seekord läksin sinna rattaga, preetzis oli ka selle päeval suur laat ja suhteliselt keeruline oli meenutada, kuidas töökaaslase juurde sain , kuna liiklus oli jube tihe ja linnapilt oli hoopis teistsugune võrreldes eelmiste kordadega. Töökaaslase juures valmistasime tomati kreemsuppi, mis tuli hästi välja ja magustoiduks tegime Bayeri kreemi, töökaaslase näost oli näha kerget pettumist, kui ma ütlesin, et ma tean, millega tegu on ja, et olen seda valmistanud. Magustoit ei tahtnud välja tulla, kuna zelatiini lehed ei tahtnud sellel päeval meiega koostööd teha.

Järgmisel nädalavahetusel käisime Lübeckis teistel eestlastel külas, vaatasime vanalinnas ringi ja istusime nende juures. Tagasime jõudsime ööise rongiga. Järgmisel hommikul viis meid kohalik projektijuht Ulrike Lübecki ligidal olevasse Hansaparki. Hansapark on suur lõbustuspark natukene meenutab eestis olevat Tivolit aga seal on palju rohkem atraktsioone. Sain ka sellel päeval tunda oma elus suurimat hirmu, kuna mu praktikakaaslane Sander viis mind väga kavala plaaniga ameerika mägedele. Need mäed said alguse ühes tornis, mina arvasin alguses, et tegemist on muuseoumiga või millegi selle laadsega, sest alguses see nägigi välja sedamoodi, aga kui olime paar korrust ülesse kõndinud nägin ühte käru, alguses arvasin et see on mingi 4D kino moodi asi, et natukene eraputab ja pritsib vett näkku aga alles siis sain aru, millega tegemist on kui sinna sisse istusin ja mind kinni pandi, sellist hirmu polnud ma kunagi oma elus kogenud, alguses ma isegi vist olin karjunud, kui see vanker torni sees sõitis, mäletan veel seda, et nägin valgust ehk see käru jõudis välja. Edaspidis teekonda mäletan alles poole raja pealt. Kui lõpuks see käru maandus siis olin mina esimene inimene, kes sealt jooksu pani- nii hea oli kohe maad puudutada. Peale seda sõitu, kui alla olin jõudnud siis umbes 20 minutit toibusin ja vaatasin seda rada ja sain aru, et läbisin selle pargi kõige hirmsama raja. Peale seda ma enam ühtegi atraktsiooni ei kasutanud.


                                                                Hansapargi kaart
                                                          Pilt kuskil kõrgusest hansapargist
















Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Esimesed päevad praktikal Saksamaal

Esimene nädalavahetus.

Reisi algus ja kohalejõudmine.