Esimene nädalavahetus.

Reedel oli meil Sandriga poolik tööpäev, pidi olema suurpuhastus aga selle tegime neljapäeval ära. Nädalavahetusel ettevõtte ei tööta, siis pole ka reedel vaja ettevalmistusi teha. Koju jõudsime juba 11.30. Reedel me midagi erilist ei teinud, sõitsime ainult natukene rattaga Plöni linnavahel. Tegin ka mõned pildid.

Pilt lossi ees oleva kujuga, ei saanud seda tegemata jätta.
Vaade lossist ( kus ma töötan ) järvele.
Lossist endast lisan pilte, siis kui olen seal ekskursioonil ära käinud.

Laupäevaks plaanisime jalgratta matka, hommikul oli ilm suhteliselt kole, kuid ikkagi otsustasime minna ja ilmapoolest seda ei kahetse, peale lõunat muutus ilm väga ilusaks. Üldse on siin ilmad esimese nädala jooksul vahelduva eduga, vahel sajab vahel paistab päike. Nädalavahetusel oli ilus ilma sajuta päikesepaiseline ilm. Sooja oli umbes +15 kraadi päeval. Aga ega rattamatk siis ilma õnnetusteta ei möödu. Nimelt plaanisime sõita Plönist - Eutini seal vaadata lossi, mida Mr Will soovitas teha. Kuni selle maani sujus kõik hästi. Loss ja lossipark olid tõesti ilusad. Kui hakkasime lossist tagasi sõitma Plöni poole, siis juhtus selline lugu, et Sander ütles just, et siin on ilusad puhtad tänavad ja 5 minutit hiljem oli Sandri jalgratta õhukumm katki. Seal oli suur knopkamoodi asi sees.
Ei jäänudki muud üle, kui pidime tagasi rongiga tulema. Rongis oli see huvitav, et inimese pilet Eutinist Plöni maksis 3,20 ja jalgratta pilet 4,20. Tegelikult oli meil põnev päev ja väga ilus teekond sinna. Pean kiitma ka Saksamaa jalgratta teid ja üleüldist liikluskorraldust, nimelt on jalgratta teed ilusasti ära märgitud ka jalakäijate teed on eraldatud. Suhteliselt lihtne oli liikuda, kuna liikusime matka teed kaudu siis meil polnud kaarti vajagi liiklusmärgid suunasid meid ilusasti kohale. Plaanin kindlasti veel minna jalgrattaga sõitma, mulle väga meeldib rattaga sõita looduskaunis kohas. Hea hetk üksi omas maailmas olemiseks, parimat puhkust ei oska tahtagi.

Mina jalgrattaga sõitmas.
        Eutini lossipark
        Eutini lossipargi allee
Eutini loss

Pühapäeval midagi erilist ei teinud, käisin lihtsalt linnapeal jalutamas. Käisin ka poodides ringi vaatasin asju teise pilguga, rohkem erialasema pilguga. Huvitav on see, et osasid lihatooteid säilitatakse täiseti tavalisel riiulil näiteks singid, vorstid jne... ma ei tea mida nad sisaldavad või kuidas neid töödeldud on, et nad seal halvaks ei lähe. Piima ostes soovitan olla eriti tähelepanelik, sest seal müüakse ja kasutatakse kõrgpastöriseeritud piima mida on kuumutatud 113 kraadi juures 2-3 sekundit ehk siis sellest on eemaldatud kõik kasulik, mida piim sisaldab ja see maitse ja lõhn mis seal pakendis on on jube... Kui on soovi piima osta siis kindlasti vaata et see piim oleks külmkappis ja jälgi ka piimas olevat rasvasisaldust, paljud piimad on seal 1,5 protsendise rasvasisaldusega. Soovitan ka piima puhul jälgida et seal oleks BIO märk. BIO märgi tooted on seal üldse sama hinnaklassiga nagu tavatooted, ise eelistan BIO tooteid, sest nad lõhnavad ja maitsevad paremini, kui tavatooted. See restoran, kus ma praktikal olen kasutab ka ainult BIO märgiga tooteid.
Tavalised banaanid ja BIO banaanid.

Populaarsed postitused sellest blogist

Esimesed päevad praktikal Saksamaal

Reisi algus ja kohalejõudmine.